Termeni si conditii generale
- Termeni si conditii de inchiriere:
-
1. Obligatiile contractuale ale clientului si soferilori autorizati in relatia cu masina inchiriata:
1.1. Obligatiile clientului si a soferilor autorizati la momentul ridicarii masinii:1.2. Obligatiile titularului contractului si a soferilor autorizati in timpul inchirierii:
-
Titularul contractului este direct și solidar responsabil pentru a se asigura că șoferul principal sau șoferii suplimentari autorizați respectă obligațiile contractuale stipulate mai jos în timpul conducerii vehiculului închiriat. În cazul în care ASCAR consideră că oricare dintre următoarele obligații a fost încălcată, își rezervă dreptul de a întreprinde acțiunile legale relevante, cum ar fi retragerea vehiculului închiriat de la șoferul vehiculului și/sau solicitarea legală a returnării vehiculului închiriat.
-
Factura de închiriere se va face pe numele titularului contractului de închiriere și, odată cu eliberarea contractului, nu se va mai putea modifica. Pentru a solicita o factura pe numele unei firme, clientul trebuie sa comunice acest fapt inainte de a incheia contractul de inchiriere.
-
Să inspecteze autovehiculul înainte de a părăsi locul de parcare și să informeze Ascar cu privire la orice discrepanțe în legătură cu starea vehiculului descrisă în secțiunea din contract „Anexa raportului de daune și verificare (RDV)”. O discrepanță în lista de accesorii prezente în vehicul și daune care nu sunt indicate sau indicate greșit în contractul de închiriere semnat anterior.
-
Să semneze secțiunea „Preluare” din „Anexa raportului de avarie și verificare (RDV)” a contractului ca dovadă a acceptării stării vehiculului la momentul ridicării. Semnarea contractului de închiriere presupune acceptarea de către client a listei de accesorii prezente în autovehicul și a descrierii pagubelor cuprinse în secțiunea din contract „Anexă raport și verificare avarii (RDV)”. Orice dauna care nu este indicata in contract va fi considerata a fi prejudiciu nou si va fi atribuita titularului contractului. În cazul spargerii, pierderii sau disparitiei accesoriilor aditionalae sau a echipamentelor marcate ca prezente în vehicul, titularul contractului va fi răspunzător pentru costul de înlocuire.
-
Acolo unde este cazul, să fie responsabil pentru asamblarea scaunelor auto pentru copii sau a oricăror alte accesorii care necesită asamblare. În niciun caz Ascar nu își va asuma nicio responsabilitate pentru asamblarea accesoriilor în vehiculul închiriat.
-
Dacă ați achiziționat extra Meet & Greet Off-Airport, trebuie să aveți în vedere prevederile indicate la punctul 4.2.3. cu privire la acest plus.
-
Chiriașul este obligat să susțină un test de conducere a vehiculului dacă este solicitat. Pentru închirierea vehiculelor cu două și trei roți (motociclete), poate fi necesar un examen de conducere înainte de predarea cheilor pentru a verifica dacă chiriașul știe cum funcționează acest tip de vehicul și cum să-l conducă corect. Dacă acest test nu este promovat, închirierea poate fi refuzată fără returnarea sumei deja plătite
1.3. Obligatiile titularului de contract si a soferilor autorizati la returnarea autoturismului:De a utiliza vehiculul în conformitate cu următorii termeni și condiții de utilizare:
- De a anunța ASCAR în cazul oricărei defecțiuni tehnice la vehiculul închiriat: niveluri de lichide (ulei, apă), presiune în anvelope etc.
- În cazul unui accident, avarie sau defecțiune a motorului, indiferent de acoperirea contractată, urmați procedura stabilită de ASCAR:
- Nu reparati vehiculul fără acordul prealabil al ASCAR.
- Nu solicitati un serviciu de depanare fără acordul prealabil al ASCAR.
- Nu recunoasteti sau stabiliti responsabilitatea pentru incident.
- Nu abandonati vehiculul închiriat fără a lua măsurile necesare pentru a-l proteja și ramaneti mereu cu vehiculul până la sosirea serviciului de remorcare.
- Anuntati ASCAR, cu privire la orice daune (cu sau fără o terță parte) cauzată vehiculului închiriat, o puteti face în maximum 24 de ore. ASCAR va evalua situația și va determina cea mai eficientă soluție: șoferului i se va recomanda să mearga la unul dintre birourile ASCAR pentru a ridica un vehicul de schimb, vehiculul va fi reparat la locul incidentului sau, dacă nu poate fi reparat, va fi trimisa o platforma de remorcare pentru a tracta vehiculul închiriat înapoi la cel mai apropiat birou ASCAR și un vehicul de înlocuire va fi dat titularului contractului.
- In plus, numai în caz de avarie, șoferul trebuie să completeze în mod corespunzător raportul de accident sau daune (amiabila, să îl depună la biroul ASCAR la returnarea vehiculului închiriat și să trimită o copie a raportului la adresa de e-mail assistance@ascar.ro. Raportul de accident trebuie să indice împrejurările, locul, data și ora incidentului, precum și posibilii martori și datele de contact complete ale oricăror terți implicați.
- În cazul în care procesul-verbal(sau amiabila) de accident, completat corespunzător, nu este predat intentionat sau din neglijență din partea clientului, ASCAR își rezervă dreptul de a nu livra un vehicul la schimb.
- În plus, acoperirea ar putea deveni invalidă.
- ASCAR va procesa rapoartele de accident, va anunța șoferul cu privire la măsurile adecvate de luat și va oferi sfaturi în cazul în care suferă răni și/sau primește o citație judecătorească. ASCAR va percepe titularului contractului 50 EUR pentru acest serviciu de gestionare a accidentelor, control al daunelor și consiliere (ADC).
Dacă deținătorul contractului a achiziționat pachetul nostru Relax Rent (SCDW), ASCAR nu va percepe nicio taxă pentru acest serviciu.- În caz de furt sau tâlhărie a vehiculului închiriat, indiferent de acoperirea contractată, urmați procedura stabilită de ASCAR:
- Să sesizeze imediat autoritățile competente și să depună un raport la Poliție și să obțină raportul de la Poliție semnat corespunzător. Dacă acest document nu este trimis la ASCAR, acoperirea poate fi anulată.
- Să notifice ASCAR cu privire la furtul sau tâlhăria vehiculului închiriat în maxim 24 de ore.
- Pentru a preda cheile vehiculului închiriat la ASCAR, mergeți în maxim 24 de ore. În cazul în care titularul contractului nu predă cheile, acesta va fi responsabil pentru plata sumei totale reprezentand daunele vehiculului. Această clauză încetează să se aplice numai dacă raportul Poliției indică faptul că cheile vehiculului au fost furate.
- Respectați regulile de circulație rutieră. Încălcările rutiere constituie infracțiune, iar șoferul poate suporta amenzi și sancțiuni prevăzute de legile aplicabile. De asemenea, în cazul în care șoferul primește o amendă rutieră în perioada de închiriere, ASCAR va percepe titularului contractului serviciul de gestionare și administrare a amenzilor pentru fiecare infracțiune/amenda primită (Vezi mai multe informații în secțiunea 4.4). Respectați limitele de viteză stabilite pentru fiecare tip de vehicul.
Clientul este responsabil pentru conducerea corectă a vehiculului închiriat în conformitate cu legislația romana. Orice deteriorare a vehiculului închiriat ca urmare a conducerii vehiculului pe banda opusă va fi considerată neglijență. Acoperirea contractată va deveni invalidă, iar titularul contractului va fi responsabil pentru toate costurile generate.
- Aveți suficiente cunoștințe pentru a conduce corect vehiculul închiriat.
Clientul este responsabil pentru cunoașterea și conducerea corespunzătoare a vehiculului închiriat, în special în ceea ce privește funcționarea schimbătorului de viteze. Orice deteriorare a vehiculului ca urmare a unei erori la schimbarea vitezelor va fi considerată neglijență. Acoperirea contractată va deveni invalidă, iar titularul contractului va fi responsabil pentru costurile generate.
- Afișați documentul de parcare pe drumul public pe parbriz.
Conform reglementărilor în vigoare, este interzisă parcarea vehiculelor pe drumurile publice și în zonele publice atunci când parcarea nu este permisa. Titularul contractului este direct raspunzator pentru amenzile de parcare sau a oricarui tip de amenda venita (amenda parcare, amenda neplata taxa pod Cernavoda, amenda viteza etc) pentru masina folosita pe toata perioada inchirierii, sau venita dupa finalizarea inchirierii dar ca urmare a utilizarii proprietarului contractului.
1.4. Obligatii suplimentare pentru titularul contractului si conducatorii auto autorizati a caror nerespectare va invalida acoperirea contractata- Sa returneze autovehiculul inchiriat cu cheile, accesoriile si extra-urile sale in aceeasi stare de functionare si curatenie in care a fost livrat. În cazul în care titularul contractului returnează vehiculul închiriat într-o stare diferită de cea specificată de ASCAR la momentul ridicării în secțiunea din contract „Anexa raportului de daune și verificare (RDV)”, titularul contractului va fi responsabil pentru orice modificări produse și pentru orice documentație sau accesorii lipsă și, în funcție de tipul de acoperire achiziționat (consultați tipurile de acoperire oferite de ASCAR, mergeți în secțiunea „4. Suplimente, accesorii, taxe și acoperiri”), poate suporta costuri suplimentare din cauza încălcării termeni și condiții contractuale.
- În cazul în care titularul contractului a achiziționat acoperire de la furnizorul contului său bancar sau de la o terță parte, ASCAR va percepe suma corespunzătoare până la limita excedentară a cardului bancar al titularului de contract furnizată la momentul plății pentru închiriere, iar titularul contractului va fi responsabil pentru revendicarea acestei sume de la furnizorul cardului său bancar sau de la terți.
- De a cere personalului ASCAR sa mearga să inspecteze starea vehiculului închiriat și să semneze secțiunea „Drop-off” din „Anexa raportului de daune și verificare (RDV)” a contractului ca dovadă a acceptării stării vehiculului la returnare. Dacă nu solicitați personalului ASCAR să verifice vehiculul atunci când îl returnați, aceasta va implica acordul dumneavoastră pentru ca aceștia să îl verifice în absența dumneavoastră.
- Pentru returnarea vehiculului închiriat în timpul programului de lucru.
Doar în Bucuresti si Aeroport Otopeni, in cazul în care titularul de contract returnează vehiculul în afara orelor de program, acesta trebuie să respecte instrucțiunile ASCAR pentru returnarea vehiculelor în afara orelor de lucru.
Retururile în afara orelor de program sunt între orele 18:00. și 9 a.m. În acest caz, nu este necesar ca titularul contractului să efectueze niciun document sau acțiune cu personalul ASCAR. Cheile vehiculului trebuie depuse în cutia de returnare a cheilor situată în birourile noastre (intrebati mai multe detalii la inchiriere)
Titularul contractului va continua să fie responsabil pentru vehiculul închiriat până când biroul de închiriere se va deschide din nou. În cazul în care titularul contractului nu respectă instrucțiunile de returnare a vehiculului în afara orelor de program, el/ea va continua să fie responsabil pentru vehiculul închiriat până când ASCAR va avea acces la vehicul.
- Pentru a returna vehiculul la locul, data și ora convenite. ASCAR oferă o perioadă de grație de 60 de minute pentru returnarea vehiculului închiriat fata de ora de retur stabilita.
- Dacă vehiculul închiriat este returnat cu întârziere, acoperirea achiziționată va fi anulată și ASCAR va aplica o taxă de penalizare pentru fiecare zi de întârziere la returnarea vehiculului. Pe lângă această taxă, titularul contractului va fi responsabil și pentru plata taxei zilnice de închiriere (consultați tabelul de taxe din secțiunea „4. Suplimente, accesorii, taxe și acoperiri”).
- ASCAR nu oferă închirieri într-un singur sens. Titularul contractului trebuie să returneze vehiculul închiriat la același birou ca și preluarea. În cazul în care titularul contractului returnează vehiculul închiriat la un alt birou decât cel de unde a fost ridicat vehiculul, fara acordul in scris a ASCAR, atunci se va aplica taxa de penalizare corespunzătoare.
- Să inspecteze vehiculul înainte de a returna cheile și să se asigure că înăuntru nu au fost lăsate obiecte personale. ASCAR nu este responsabil pentru pierderea sau deteriorarea oricăror bunuri personale lăsate în interiorul vehiculului în timpul sau după perioada de închiriere. Titularul contractului este singurul responsabil pentru aceste articole, care vor fi distruse dacă nu sunt revendicate de către titularul contractului sau persoana autorizată în termen de trei luni. În cazul în care locatarul solicită returnarea bunurilor prin intermediul unui serviciu de curierat, acesta trebuie să plătească taxele de livrare și taxele asociate, dacă este cazul.
- Dacă ați achiziționat extra Meet & Greet Off-Airport, trebuie să aveți în vedere prevederile indicate la punctul 4.2.3. cu privire la acest plus.
Nerespectarea oricăreia dintre obligațiile descrise mai jos va invalida acoperirea contractuală, astfel încât titularul contractului va fi obligat să plătească pentru prejudiciul cauzat vehiculului închiriat, costul remorcherului, returnarea vehiculului, costul suplimentar. costul imobilizării vehiculului închiriat până la recuperarea acestuia, conform tabelului de amenzi de la pct. 4.4 Amenzi, pe lângă toate celelalte cheltuieli efectuate, până la limita sumei totale excedentare.
Următoarele cazuri de pierdere a acoperirii și a drepturilor sunt detaliate și comunicate în mod expres clientului în timpul procesului de rezervare, evidențiind informațiile cheie, astfel încât informațiile să poată fi selectate pentru acceptare.
- Să nu conducă vehiculul în timp ce se află sub influența alcoolului, a drogurilor sau a oricărei alte substanțe care ar putea afecta capacitatea de a conduce. ASCAR nu își asumă responsabilitatea pentru eventualele accidente sau daune materiale cauzate de vehiculul închiriat dacă, la momentul respectiv, șoferul conducea sub influența alcoolului, drogurilor sau a oricărei alte substanțe care ar putea afecta capacitatea de a conduce. Simplul fapt de a conduce sub influența oricăreia dintre substanțele menționate mai sus va fi motiv suficient pentru ca titularul contractului să poată fi tras la răspundere pentru cauzele pagubelor, indiferent dacă influența circumstanțelor menționate anterior a fost demonstrată în acuzațiile de daune.
- Pentru ca vehiculul închiriat să fie condus exclusiv de șoferi autorizați expres de ASCAR, specificati în contractul de închiriere.
- Nu conduceți vehiculul în afara Romaniei, fara imputernicirea in scris oferita de ASCAR. În acest sens, nu este permisă transportul vehiculului închiriat cu feribotul sau orice alt tip de transport maritim. În cazul în care această obligație este încălcată, ASCAR va aplica taxa de penalizare corespunzătoare, acoperirea contractată va fi anulată, iar titularul contractului va fi responsabil pentru toate cheltuielile generate, inclusiv costul repatrierii vehiculului.
- Pentru a umple vehiculul închiriat cu tipul corect de combustibil, care este indicat în secțiunea „Informații despre vehicul” din contract și, de asemenea, lângă capacul capacului de combustibil al vehiculului închiriat. Folosirea greșită a combustibilului din greșeală va constitui daune noi și va fi atribuită titularului contractului.
- Nu puneți apă sau motorină roșie în rezervorul de combustibil. Prezența apei sau a motorinei roșii în rezervor va fi considerată neglijență și titularul contractului va fi responsabil pentru aceasta.
- Nu lăsați vehiculul fără combustibil și/sau AdBlue sau orice alt lichid care este necesar pentru ca vehiculul să funcționeze corect. Vehiculul va fi livrat cu un nivel minim de AdBlue și, dacă este necesar, clientul este responsabil pentru realimentare.
- (Vehicule electrice) Nu lasati autoturismul electric fara baterie
- A nu circula pe drumuri neasfaltate, neautorizate sau restrictionate.
- A nu circula cu peste numărul legal de persoane pentru tipul de vehicul închiriat.
- A nu folosi vehiculul ca mijloc de transport public pentru persoane.
- Să nu folosească vehiculul închiriat pentru activități ilegale.
- Să nu folosească vehiculul închiriat pentru a participa la curse, concursuri sau teste de fiabilitate sau viteză.
- A nu folosi vehiculul în scopuri comerciale, ca serviciu de curierat sau pentru transportul de mărfuri sau persoane. În cazul autoutilitarelor (grupele CKMR, NKMR, DKMR, IKMR, JKMR, SKMR și FKMR), închirierea este permisă cu condiția ca clientul să-și procure permisele, licențele și autorizațiile care pot fi necesare pentru transportul mărfurilor, eliberând ASCAR de orice răspundere și asumarea obligației de a despăgubi ASCAR pentru orice prejudiciu pe care nerespectarea menționată le poate cauza.
- Pentru a nu subînchiria vehiculul.
- A nu folosi vehiculul pentru a tracta alte vehicule.
- A nu folosi vehiculul pentru transportul animalelor.
- A nu folosi vehiculul pentru transportul explozivilor.
- A nu folosi vehiculul pentru transportul de substante corozive.
- Să nu fumeze în interiorul vehiculului închiriat. Dacă vehiculul miroase a fum de tutun, ASCAR va aplica o taxă de penalizare pentru a acoperi costurile de procesare, curățare specială și suspendarea vehiculului (vezi punctul 4.4 - penalități).
- A nu parca vehiculul închiriat în locurile de parcare ASCAR în perioada de închiriere.
- Nu este permisă dezasamblarea sau îndepărtarea scaunelor din vehiculul închiriat.
- Nu lăsați luminile aprinse și nu lăsați bateria să se epuizeze.
- Furnizați un raport de accident în caz de daune și predați-l la ASCAR la returnarea vehiculului închiriat și trimiteți o copie a raportului de accident la adresa de e-mail assistance@ascar.ro în termen de maximum 24 de ore de la data incident. Raportul de accident ar trebui să menționeze circumstanțele, locul, data și ora incidentului, posibilii martori și detaliile complete de contact ale oricăror terți implicați.
- Dacă vehiculul este furat, informați imediat autoritățile relevante și depuneți un raport de poliție, obțineți raportul de poliție semnat corespunzător și returnați cheile vehiculului sau indicați în proces verbal că cheile au fost furate.
- Montați corect lanțurile de zăpadă, folosiți-le corect și nu le lăsați aprinse mai mult timp decât este necesar.
- Parcați vehiculul fără frâna de mână sau orice alt element de siguranță prevăzut în acest scop.
-
-
2. Conditii la inchiriere
2.1 Varsta necesara2.2. Documente si informatii obligatorii
- Vârsta minimă 19 ani
Vârsta minimă pentru închirierea unui vehicul de la ASCAR este de 19 ani.
În cazul în care unul dintre șoferii autorizați din contractul de închiriere are vârsta de 19 sau 20 de ani, aceștia vor putea închiria doar de la grupurile MBMR, EDMR, CDMR, CGAR, CDAH, EYAZ și HYAZ și se va acorda un supliment șofer junior care se adaugă la prețul de închiriere pentru fiecare șofer din această grupă de vârstă.
- Șoferi cu vârsta între 21 și 24 de ani
În cazul în care unul dintre șoferii autorizați din contractul de închiriere are vârsta cuprinsă între 21 și 24 de ani (inclusiv), aceștia vor putea închiria din toate grupurile și la prețul de închiriere se va adăuga un supliment pentru șofer tânăr pentru fiecare șofer. în această grupă de vârstă.
- Soferi de 70 de ani și peste
În cazul în care unul dintre șoferii autorizați din contractul de închiriere are vârsta de 70 de ani sau mai mult, la prețul de închiriere se va adăuga un supliment șofer senior pentru fiecare șofer din această grupă de vârstă.
2.2.1. Documente de identificareASCAR nu își asumă nicio responsabilitate pentru accidente sau daune materiale cauzate de vehiculul închiriat dacă titularul contractului a furnizat în mod deliberat catre ASCAR informații incorecte cu privire la identitatea, adresa de domiciliu sau valabilitatea permisului de conducere.
Permisele de conducere trimise prin fax sau fotocopii nu vor fi acceptate.
În cazul în care titularul contractului nu furnizează documentația și informațiile descrise mai jos, ASCAR își rezervă dreptul de a refuza închirierea vehiculului:
2.2.2 Permis de conducereTitularul contractului și toți șoferii incluși în contract trebuie să prezinte documentul național de identitate valabil (numai rezidenții UE), pașaportul sau documentul echivalent ca dovadă a identității.
Dacă acest document nu este exprimat în grafie latină, el trebuie să fie însoțit de o traducere oficială autorizată.
Documentele trimise prin fax sau fotocopiate nu vor fi acceptate. Va fi acceptat doar documentul fizic original.
2.2.3 AdresaPentru închirierea de vehicule cu trei și patru roți (mașini și scutere), toți șoferii enumerați în contract trebuie să prezinte un permis de conducere UE de tip B valabil sau un permis de la o țară parte la convențiile internaționale, eliberat de cel puțin un an. anterior.
Pentru închirierea de vehicule cu două roți (motociclete), toți șoferii enumerați în contract trebuie să prezinte un permis de conducere UE valabil, eliberat cu cel puțin trei ani înainte în cazul permiselor de tip B, sau cu cel puțin un an înainte pentru tipul A1/A licente.
În cazul prezentării unei autorizații provizorii de conducere, dacă aceasta nu indică vârsta permisului de conducere, trebuie prezentat permisul expirat pentru a-l valida, în caz contrar, se va înțelege că este mai puțin de un an și vehiculul nu poate. fi predat.
Permisele de conducere emise de țări non-UE sau dintr-o țară care nu este parte la convențiile internaționale (numai pentru mașini) trebuie să fie însoțite de un permis de conducere internațional pentru a ridica vehiculul. Pentru închirierea motocicletelor cu permis non-UE, se va solicita întotdeauna un permis de conducere internațional.
Dacă nu ai permis de conducere cu litere romane, trebuie să prezinți un permis de conducere internațional sau să prezinți permisul de conducere împreună cu o traducere a acestuia.
În cazul în care șoferul este rezident în Romania de mai mult de 6 luni, acesta trebuie să prezinte un permis de conducere romanesc valabil, cu excepția cazului în care prezintă un permis de conducere valabil dintr-o țară aparținând UE sau spațiului Schengen.
Permisele de conducere trimise prin fax sau fotocopiate nu vor fi acceptate. Va fi acceptat doar permisul de conducere fizic valabil sau în format digital pentru permisele eliberate în Romania, cu condiția ca autenticitatea acestuia să poată fi verificată de personalul nostru înainte de semnarea contractului.
ASCAR nu își asumă nicio responsabilitate pentru nicio amenzi de trafic rutier suportate de șofer din cauza lipsei licenței sau licențelor relevante pentru a conduce un vehicul în Romania. Șoferul este responsabil pentru consultarea și înțelegerea reglementărilor în vigoare.
Titularul contractului trebuie să furnizeze catre ASCAR o adresă locală (apartament, apartament, vilă, hotel etc.) și, de asemenea, adresa de domiciliu în țara de reședință.
Adresele pe care le furnizați în vederea efectuării închirierii, atât reședința dumneavoastră obișnuită, cât și cele pentru utilizarea vehiculului, trebuie dovedite dacă sunt solicitate de către personal și acesta ar putea constitui un motiv pentru refuzul vehiculului. Reședința dumneavoastră obișnuită poate fi dovedită prin intermediul unei facturi sau al unei facturi și prin aceea a utilizării vehiculului cu o rezervare confirmată și, de asemenea, cu o factură sau factură.
-
3. Tarife
3.1. Tarife ASCAR pe site3.2 Preturile includ
PLATA ONLINE (credit card only) PLATA LA DESTINATIE EASY RENT
FULL-FULL
TOTUL INCLUS
• Ridicare si Returnare masina din aplicatie. (Verificari in aplicatie unde se afla masina, mergeti langa masina, deblocati din aplicatie, urcati in masina si plecati.
• Self Pick up/Drop off - Fara sa mai asteptati agentul de inchirieri, mergeti direct la masina.
• Acoperire Totala (Exterior, anvelope, geamuri, accident, furt, dauna)
• Full-full politica de combustibil
• Extinderea inchirierii direct din aplicatie doar printr-un click.
• Anulare gratuita cu pana la 24 ore inainte de inchiriere.
• Optiunea de a ridica masina in afara orelor de lucru.
• Kilometri: nelimitati pe zi dar nu mai mult de 2500km/inchiriere si doar pentru perioade mai mari de 2 zile.
• Taxa de Km extra: 0,14€/km
RELAX RENT (SCDW)
FULL-FULL
ALL INCLUSIVE
• Acoperire Totala (Exterior, anvelope, geamuri, accident, furt, dauna)
• Full-full politica de combustibil
• Express Line - aveti prioritate la inchiriere daca este aglomerat.
• Anulare gratuita cu pana la 24 ore inainte de inchiriere.
• Optiunea de a ridica masina in afara orelor de lucru.
• Kilometri: nelimitati pe zi dar nu mai mult de 2500km/inchiriere si doar pentru perioade mai mari de 2 zile.
• MEET & GREET
Valabil doar pentru aeroport (preluare-predare)• Taxa de Km extra: 0,14€/km
• Acoperire Totala (Exterior, anvelope, geamuri, accident, furt, dauna)
• Full-full politica de combustibil
• Express Line - aveti prioritate la inchiriere daca este aglomerat.
• Anulare gratuita cu pana la 24 ore inainte de inchiriere.
• Kilometri: nelimitati pe zi dar nu mai mult de 2500km/inchiriere si doar pentru perioade mai mari de 2 zile.
• Taxa de Km extra: 0,14€/km
Standard RENT (CDW)
FULL-FULL
• Acoperire Standard ( se percepe garantie/fransiza)
• Full-full politica de combustibil
• Anulare gratuita cu pana la 24 ore inainte de inchiriere.
• Optiunea de a ridica masina in afara orelor de lucru.
• Kilometri limitati: 250km/zi si maxim 2500km/inchiriere.
• MEET & GREET
Valabil doar pentru aeroport (preluare-predare)• Taxa de Km extra: 0,14€/km
• Acoperire Standard ( se percepe garantie/fransiza)
• Full-full politica de combustibil
• Anulare gratuita cu pana la 24 ore inainte de inchiriere.
• Kilometri limitati: 250km/zi si maxim 2500km/inchiriere.
• Taxa de Km extra: 0,14€/km
3.3 Tarifele noastre nu includ- Kilometri:
- Easy Rent, Relax Rent, Standard Rent: limita kilometri
- Taxe si preturi
- TVA ul inclus in pret
- Acoperire Standard - Standard Rent
- Acoperirea Standard include:
- Acoperire pentru daune accident si furt cu franasiza (CDW and TP)
- Acoperire Totala - Easy Rent, Relax Rent
- Acoperirea Totala include:
- Acoperire pentru daune accident si furt FARA fransiza (CDW and TP)
- Posibilitatea de pre-autorizare a 1000€ pentru grupele PFAC, PFAH, LTAR, PQAR, XFAR, IVMR, JVAR, FVMR, FVAR, SVMR, SVAR and PVAR.
- Anulare Gratuita inainte de Preluare masina cu minim 24h.
- Toata suma platita conform rezervarii este returnabila daca se anuleaza rezervarea cu cel putin 24 ore inainte de ora inchirierii.
- Daca ati facut rezervarea printr-o terta parte, consultati termenii si conditiile acestora cu privire la anularea rezervarii.
- Retururi in afara orelor de lucru. Doar in Aeroportul Bucuresti (OTP) si Bucuresti Centru.
-
Fransize - limita raspunderii in caz de dauna sau furt
-
Kilometri aditionali
-
Combustibil
-
Accesorii aditionale
-
GoPad (7’’ Tablet + WiFi + GPS + Experiences)
-
Scaun de copil si echipament pentru copii
-
Junior-driver supliment (de la 19 ani la 20 ani, inclusiv)
-
Young driver supliment (de la 21 la 24 ani, inclusiv)
-
Senior-driver supliment (de la 70 ani)
-
Sofer aditional
-
Cost suplimentar pentru o clasa superioara
-
Cost suplimentar pentru selectare masina
-
Supliment masina Diesel
-
Taxa iesire din tara
-
-
Potentiale costuri dupa returnarea masinilor:
-
Costuri pentru daune noi (externe si interne) pe care le are masina
-
Costuri pentru pierderea sau dislocarea accesoriilor sau daune inregistrate accesoriilor
-
Costuri pentru pierderea sau dislocarea documentelor sau daune inregistrate documentelor
-
Costuri pentru distrugerea, pierderea, furtul cheilor
-
Costuri pentru utilizarea gresita a combustibilului
-
Costuri pentru curatare speciala a masinilor
-
Costuri pentru fumat in interiorul masinii
-
Costuri pentru utilizarea masinilor in afara tarii fara acordul scris al ASCAR
-
Costuri pentru kilometri extra
-
Costuri pentru returnarea masinii in alta locatie decat cea de unde s-a inchiriat masina.
-
Costuri pentru returnarea tarzie a masinii
-
Costuri pentru abandonarea masinii
-
Costuri pentru returnarea masinii intr-o parcare publica.
-
Costuri pentru parcarea masinii in locuri neautorizate.
-
Taxa de administrare si management amenzi (nu include valoarea amenzii)
-
Taxa de administrare accident, daune si asistenta service.
-
Costuri pentru daune/pierderi/furturi/deteriorari pentru orice componenta electronica sau nu din interiorul masinii.
-
- Kilometri:
-
4. Accesorii, suplimente, acoperire, penalizari
4.1. [Accesorii]4.2 [Suplimente] 4.2.1. Suplimente legate de caracteristicile vehiculului închiriat
Scaune auto si echipamente pentru copii.
- Legislația Romaniei în vigoare prevede ca toți copiii egali sau mai mici de 135 cm trebuie să poarte în vehicul un dispozitiv de fixare adaptat înălțimii și greutății lor.
- Titularul contractului este singurul responsabil pentru instalarea scaunului auto pentru copii. Sub nicio formă ASCAR nu își asumă nicio responsabilitate pentru asamblarea scaunelor auto pentru copii în vehiculul închiriat.
- În cazul spargerii, pierderii sau deplasării, furtului violent sau non-violent al scaunului pentru copii, titularul contractului va fi responsabil pentru plata suplimentară de 200 EUR, ca si cost de înlocuire.
- Echipament in functie de disponibilitate. Dacă nu sunt rezervate în avans, acestea pot să nu fie disponibile la colectarea vehiculului.
- Nu este disponibil pentru vehicule cu două și trei roți (scutere) sau furgonete.
Tipuri de scaune auto pentru copii oferite de ASCAR:
- Scaun auto pentru bebeluși (0-13 kg) (0-1 ani)
- Scaun rotativ la 360° (0-18 kg) (0-4 ani)
- Scaun pentru copii cu fața în față (9-18 kg) (1-4 ani)
- Scaun de ridicare cu spatar inalt - inaltator (15-36 kg) (4-12 ani)
- Pat de calatorie (0-3 ani)
- Cărucior pentru copii (0-15 kg)
Prețul suplimentar pentru „Scaune auto pentru copii”:
Denumire Pret pe zi Minimum per inchiriere Maxim per inchiriere Inaltator Auto 10,95 € 21,90 € 131,40 € Scaun pentru copii cu fata spre sensul de mers 10,95 € 21,90 € 131,40 € Scaun rotativ 360° 12,95 € 25,90 € 155,40 € Scaun bebelusi (scoica) 12,95 € 25,90 € 155,40 € Pat calatorie 12,95 € 25,90 € 155,40 € Carucior pentru copii 12,95 € 25,90 € 155,40 € GoPad (tabletă Samsung de 7 inchi + WiFi + GPS + Experiențe)
Caracteristici:
- Funcții: GPS, hartă (chiar și fără conexiune), funcție MiFi (router wireless pentru a oferi acces la internet dispozitivelor conectate la rețeaua sa), browser cu date nelimitate, ghid turistic și de afaceri și recomandări de călătorie.
- Compatibilitate: compatibil cu orice dispozitiv cu WiFi.
- Viteza de navigare: 4G
- Jocuri
Dacă GoPad-ul sau oricare dintre accesoriile sale sunt stricate, pierdute sau deplasate în timpul perioadei de închiriere, titularul contractului va fi responsabil pentru plata taxei de înlocuire corespunzătoare: Tabletă: 220 EUR, husă: 15 EUR, suport: 15 EUR, cablu USB: 3 EUR, încărcător de perete: 12 EUR, încărcător auto: 8 EUR, husă de transport: 4 EUR.
Echipament in functie de disponibilitate. Dacă nu sunt rezervate în avans, acestea pot să nu fie disponibile la colectarea vehiculului.
Nu este disponibil pentru vehicule cu două și trei roți (scutere) sau furgonete.
Prețul GoPad extra:
-
Pret pe zi Maxim pe inchiriere. 8,95 € 107,40 €
Lanturi pentru zapada:- În cazul spargerii, pierderii sau deplasării greșite a lanțurilor de zăpadă, titularul contractului va fi responsabil pentru plata costului de înlocuire: 50 €
- Disponibilitatea lanțurilor de zăpadă nu este garantată. Întrebați-vă la ghișeu când se emite contractul.
- Nu este disponibil pentru vehicule cu două și trei roți (scutere) sau furgonete.
Prețul suplimentar pentru „lanțurile de zăpadă”:
1 zi. 2 zile/pe zi. 3-4 zile/pe zi. 5-6 zile/pe zi. 7 zile/pe zi. Maxim pe inchiriere. 19,95€ 17,45€ 13,95€ 11,95€ 9,95€ 69,95€ 4.2.2. Suplimente legate de șoferii mașinii închiriateSupliment pentru vehicule diesel
- Titularul contractului poate achiziționa acest extra pentru a garanta că vehiculul închiriat utilizează motorină.
- Ascar rent a car nu garantează că vehiculele de schimb vor folosi motorină.
- Nu este disponibil pentru vehicule cu două și trei roți (scutere) sau furgonete.
- Prețul suplimentar pentru „vehicul diesel”:
Pret pe inchiriere Pret pe zi - 15€ Upgrade
- Titularul contractului poate achiziționa acest extra de la birou pentru a-și moderniza vehiculul.
- În cazul contractării „Upgrade-ului” suplimentar, dacă titularul contractului nu a încheiat Relax Cover, ASCAR va bloca preautorizarea corespunzătoare grupului de vehicule la care titularul a făcut upgrade și va fi responsabil până la excesul corespunzătoare grupului de vehicule respectiv.
Alegerea mașinii
- Titularul de contract are posibilitatea de a contracta acest extra pentru a alege un model de vehicul dintre modelele disponibile in cadrul categoriei contractate. În funcție de disponibilitate.
4.2.3. Suplimente legate de ridicarea și returnarea vehicululuiSupliment Sofer Aditional
- Titularul contractului poate achiziționa acest extra dacă dorește să adauge șoferi suplimentari la închiriere.
- Prețul suplimentar pentru „sofer aditional”:
-
Per sofer/pe zi Maxim per sofer/inchiriere 7,95 € 95,40 €
Pentru rezervările de vehicule din grupul PFAH, LTAR, PFAC, PQAR, PFAR, IXAH, XFAR, PDAH, JGAH, SVAR și PVAR, prețul suplimentar „Șofer Aditional”:
-
Per sofer/pe zi Maxim per sofer/inchiriere 9,95 € 119,40 € Ascar permite pana la 3 Soferi Aditionali per masina.
Titularul contractului neconducător auto
Este posibil ca titularul contractului să nu fie conducătorul auto principal, cu condiția ca acesta să îndeplinească următoarele cerințe:
- Sa achizitioneze Relax Cover
- Sa fie deținătorul cardului bancar folosit la plata chiriei
- Să furnizeze toată documentația necesară indicată la punctul 2.2 „Documentația și informațiile necesare”.
Supliment șofer junior (sub 21 de ani)
- Prețul suplimentar pentru „sofer junior”:
Pret per zi Pretul maxim per inchiriere 9,00 €/day 108,00 € Acest plus permite conducerea numai grupurilor MBMR, EDMR, CDMR, CGAR, EYAZ și HYAZ și CGAR.
Supliment pentru Sofer Tanar (între 21 și 24 de ani, inclusiv)
Prețul suplimentar pentru „șofer tanar”*:
Pret per zi Pretul maxim pe inchiriere 7,00 €/day 84,00 € Pentru rezervări de vehicule în grupuri PFAH, LTAR, PFAC, PQAR, PFAR, IXAH, XFAR, PDAH, JGAH, SVAR și PVAR, prețul suplimentar „Sofer Tanar”:
Pret per zi Pretul maxim pe inchiriere 25,00 €/day 300,00 € Supliment pentru șoferii în vârstă (cu vârsta de 70 de ani și peste)
Pret per zi Pretul maxim pe inchiriere 7,00 €/day 84,00 € Pentru rezervări de vehicule în grupuri PFAH, LTAR, PFAC, PQAR, PFAR, IXAH, XFAR, PDAH, JGAH, SVAR și PVAR, prețul suplimentar „Șofer senior”:
Pret per zi Pretul maxim pe inchiriere 25,00 €/day 300,00 € 4.2.4. Suplimente legate de teritoriul pe care se circulă cu masinaMeet&Greet la Aeroport
Acest serviciu oferă opțiunea personalului nostru de a livra vehiculul și de a semna contractul de închiriere la aeroport, scutindu-vă de oboseala de a vă deplasa la biroul nostru.
Cerințe, condiții și preț:
- Puteți achiziționa acest supliment atunci când faceți rezervarea sau în orice moment prin telefon, apelând linia noastră de asistență; totuși, acesta trebuie achiziționat cu cel puțin 24 de ore în avans. În funcție de disponibilitate, conform biroului de închiriere.
- Va trebui să plătiți în avans, folosind oricare dintre metodele noastre de plată acceptate.
- Trebuie să furnizați numărul de zbor. Dacă nu aveți acest lucru în momentul rezervării, va trebui să îl adăugați imediat ce aveți acces la aceste informații. Fără aceasta, ASCAR nu poate garanta furnizarea corectă a acestui serviciu și nu poate fi făcută răspunzătoare.
- Trebuie să furnizați o adresă de e-mail, la care vom trimite locația punctului de întâlnire și un număr de telefon de contact.
- Ridicarea trebuie făcută în programul nostru de lucru (altfel vor fi costuri pentru extrahours)
- Dacă doriți să faceți modificări în ceea ce privește detaliile furnizate în rezervare, trebuie să semnați contractul în biroul ASCAR.
- Vă recomandăm să setați ora de preluare la 30 de minute după ora estimată de aterizare a zborului.
Ridicarea vehiculului:
După timpul prevăzut pentru ridicarea vehiculului, veți avea o marjă suplimentară de curtoazie de 30 de minute. Dacă nu ajungeți în această perioadă, va trebui să vă aranjați propriul transport la biroul nostru pentru ridicare, prin mijloace proprii sau prin intermediul shuttle-lui nostru. În acest caz, costul serviciului Meet&Greet nu va fi returnat.
În cazul ridicării early pick up sau late pick-up, veți avea la dispoziție cu 60 de minute înainte de ora de ridicare pentru a ne informa, sunând direct la biroul de ridicare sau contactând centrul nostru de apeluri.
Dacă ne anunțați în mai puțin de 60 de minute de la ora dvs. de ridicare, se va aplica o penalizare de 20 EUR pentru ridicarea întârziată pentru costurile de parcare și de personal. Nu se va aplica nicio penalizare pentru ridicarea anticipată, deși aceasta poate fi refuzată în funcție de disponibilitate și pregătire.
Predarea vehiculului:
Dacă depășiți cele 30 de minute suplimentare prevăzute, puteți returna vehiculul în parcarea de preluare sau la biroul de predare indicat în contractul de închiriere, deși se vor aplica penalități pentru returnarea întârziată și închirierea unei zile în plus, dupa cum sunt prevăzute la punctul 4.4. referitor la penalizari. În orice caz, ar trebui să informați biroul de închiriere și să confirmați ora de întoarcere.
În cazul returnării vehiculului în parcare în afara orelor de program, se va aplica penalitatea vehiculului abandonat – pe lângă tarifele enumerate mai sus – conform punctului 4.4. referitor la penalizari.
Include bilet de parcare aeroport până la ora specificată de preluare, cu 15 minute în plus după această oră. Dacă acest timp suplimentar este depășit, costurile suplimentare de parcare vor fi suportate de client.
Pretul Serviciului Meet&Greet 80,00 € Linie prioritara
Titularul contractului poate achiziționa acest supliment pentru a accesa serviciul nostru de ridicare prioritară pentru a obține asistență preferențială la biroul nostru de închirieri auto.
Prețul suplimentar pentru „linia prioritara”:
Pret serviciu Linie prioritara 50,00 € ASCAR oferă un serviciu de ridicare în afara orelor de program. Pentru a garanta acest serviciu, clientul trebuie să aleagă ca metodă de plată plata în avans, iar titularul rezervării trebuie să notifice ASCAR numărul zborului în momentul efectuării rezervării sau înainte de data ridicării. Titularul rezervării are la dispoziție 40 de minute pentru a ajunge la birou după ce zborul său a aterizat.
Prețul suplimentar pentru „ridicare în afara programului de lucru”:
Taxa Ridicare masina in afara programului 40,00 € Deviere zbor/tren:
În cazul în care zborul aterizează într-un alt aeroport decât cel indicat în rezervare, clientul poate ridica un vehicul din acel aeroport, cu condiția ca ASCAR să aibă un birou la acel aeroport/gara și în funcție de disponibilitatea vehiculului.
Taxa Deviere Zbor/Tren 40,00 € Sens unic.
ASCAR nu permite returnarea vehiculelor la un alt birou. Totuși, în cazuri excepționale, în cazul în care titularul contractului achiziționează suplimentul Sens Unic, ASCAR va permite returnarea vehiculului la un birou diferit de unde a fost ridicat, dar acesta trebuie să fie cel menționat în contract. Consultați personalul nostru de la birou sau la efectuarea rezervării cu privire la prețul suplimentului.
În niciun caz vehiculul nu poate fi returnat la un alt birou decât cel menționat în contract și nici la orice birou din afara Romaniei.
În cazul în care un vehicul este returnat la un alt birou atunci când suplimentul Sens Unic nu a fost achiziționat sau returnat la un birou diferit de cel menționat în contract atunci când a fost achiziționat Sens Unic, Record go va percepe o penalizare (vezi 4.4 Penalități) .
4.3 [Acoperire/Asigurari]IESIRE DIN TARA
În cazul în care titularul contractului și șoferii autorizați doresc să conducă sau să se îmbarce in afara granitelor Romaniei, aceștia pot face acest lucru dacă contractează suplimentar „Cross border”. Suplimentul „Cross border” este valabil pe toată perioada de închiriere. Nu se poate inchiria pentru o singura zi. Sub nicio formă nu va fi posibilă ducerea vehiculului in afara teritorului Romaniei sau a Uniunii Europene fara acordul in scris a ASCAR.
ASCAR nu permite închirierile in afara Uniunii Europene. Prin excepție, ASCAR poate autoriza conducerea în unele tari din afara teritoriului Uniunii Europene în cazul în care titularul contractului achiziționează suplimentul „Cross border”. Suplimentul „Cross border” este valabil pe toată perioada de închiriere. Nu se poate inchiria pentru o singura zi.Prețul pentru suplimentul „Cross Border”:
PER ZI MINIM PER INCHIRIERE MAXIM PER INCHIRIERE 15,00 € 125,00 € 300,00 € În cazul în care titularul de contract nu a achiziționat acoperirea Relax Cover, dar a achiziționat extra „Cross Border” și are o avarie sau un accident în străinătate, titularul contractului va fi responsabil pentru toate cheltuielile generate, inclusiv taxele de repatriere a vehiculului pentru returnare vehiculul la cel mai apropiat birou de închiriere ASCAR.
4.3.1. Acoperire Standard cu excesNiciuna dintre următoarele acoperiri nu include furtul, pierderea sau deteriorarea bunurilor personale ale șoferului.
4.3.2. Relax Rent - Asigurare TotalaAcoperirea de bază cu exces este inclusă în prețul de închiriere.
Doar șoferii autorizați în mod expres de ASCAR în contractul de închiriere sunt acoperiți de acoperirea de bază cu exces.
Acoperirea este valabilă doar pe perioada închirierii. Dacă vehiculul este returnat cu întârziere, acoperirea este anulată.
Acoperirea de bază cu exces include următoarele aspecte:
- Acoperirea daunelor prin coliziune și a furtului cu exces (CDW și TP)
- Exonerarea parțială de răspundere pentru daune prin ciocnire sau furt, diminuând răspunderea financiară a titularului contractului pentru daune sau furt a vehiculului închiriat.
- În cazul în care există avarii la vehiculul închiriat, titularul contractului va fi responsabil pentru plata daunelor generate până la limita excedentului corespunzător grupului vehiculului închiriat, cu condiția ca șoferul să utilizeze vehiculul în conformitate cu termenii și condițiile. a contractului de închiriere.
- În cazul în care titularul contractului/șoferul nu urmează procedura stabilită de ASCAR în cazul producerii deteriorării vehiculului sau furtului acestuia (vezi secțiunea 1.4) sau încalcă oricare dintre termenii sau condițiile contractului de închiriere, acoperirea de bază cu excedent va fi anulat, iar titularul contractului va fi responsabil pentru plata sumei totale excedentare aferente grupului de vehicul inchiriat.
Următorul tabel afișează excesul și excesul total pentru fiecare grup de vehicule:
Clasa vehiculului ACRISS CDW/TP - Exces Exces cu Relax Cover Exces Total 2 ROTI EYAZ 750 € 50€ 2.601,50 € 2 ROTI HYAZ 850 € 50€ 4.235,00 € 3 ROTI CYAZ 950 € 50€ 7.713,00 € MINI MBMR 1.100 € 0€ 14.683,76 € MINI MTMR 1.100 € 0€ 11.679,67 € MINI ELECTRIC MDAE 2.000 € 0€ 31.399,50 € MINI ELECTRIC CABRIO MTAE 2.000 € 0€ 34.539,45 € MINI SPORT NBMR 1.400 € 0€ 23.900,00 € ECONOMIC EDMR 1.100 € 0€ 20.659,29 € COMPACT CDMR 1.400 € 0€ 20.951,25 € COMPACT CGMR 1.400 € 0€ 28.409,28 € COMPACT CGAR 1.400 € 0€ 28.409,28 € INTERMEDIAR ISAR 1.400 € 0€ 31.188,40 € INTERMEDIAR IGAR 1.400 € 0€ 30.188,40 € INTERMEDIAR JGAR 1.400 € 0€ 31.188,40 € COMPACT ESTATE CWMR 1.400 € 0€ 22.162,01 € COMPACT CDAH 1.400 € 0€ 30.160,00 € INTERMEDIAR IGMR 1.400 € 0€ 29.195,70 € VAN CVMR 1.400 € 0€ 29.195,70 € 5 + 2 IVMR 2.000 € 0€ 29.488,22 € INTERMEDIAR JGAH 2.000 € 0€ 38.473,27 € COMPACT IGAH 2.000 € 0€ 35.000,00 € COMPACT IXAH 2.000 € 0€ 44.709,50 € 9 LOCURI SVMR 2.000 € 0€ 42.033,13 € 9 LOCURI SVAR 2.000 € 0€ 41.557,00 € 7 LOCURI FVAR 2.000 € 0€ 51.979,01 € 7 LOCURI FVMR 2.000 € 0 € 22.585,51 € VAN CKMR 800 € 200 € 28.530,00 € VAN NKMR 800 € 200 € 33.403,13 € VAN DKMR 900 € 200 € 36.075,38 € VAN IKMR 900 € 200 € 37.518,40 € VAN JKMR 1.000 € 200 € 40.144,68 € VAN SKMR 1.000 € 200 € 40.947,58 € VAN FKMR 1.000 € 200 € 41.766,53 € PREMIUM PTAR 2.000 € 0 € 30.693,44 € PREMIUM JVAR 2.000 € 0 € 40.662,00 € PREMIUM PFAR 2.000 € 0 € 48.218,50 € PREMIUM PDAH 2.000 € 0€ 45.919,50 € PREMIUM PVAR 2.000 € 0€ 43.900,00 € PREMIUM LTAR 4.000 € 1.000€ 70.671,44 € PREMIUM XFAR 4.000 € 1.000 € 58.871,34 € PREMIUM PQAR 4.000 € 1.000€ 67.844,70 € GREEN PREMIUM PFAC 4.000 € 1.000€ 70.212,19 € HYBRID PREMIUM PFAH 4.000 € 1.000€ 84.049,02 € Un angajat va verifica vehiculul cu clientul la întoarcere și vor fi luate în considerare pretențiile acestuia. Vi se va trimite un raport de evaluare cu costurile detaliate și modul în care au fost calculate, precum și justificarea daunelor. În caz de litigiu, locatarul își poate transmite argumentele prin e-mail la departamentul de servicii pentru clienți și reclamații în termen de 14 zile. În cazul în care nu este posibil să se ajungă la un acord asupra rezoluției, locatarul își poate prezenta reclamația instanței competente sau autorității de protecție a consumatorilor.
Asistență rutieră de bază
- Serviciul de asistență rutieră inclus în acoperirea de bază oferă un serviciu de asistență rutieră 24 de ore din 24.
- Acest serviciu, care include remorcare, recuperare și reparații pe marginea drumului, va avea întotdeauna un cost.
- Vă rugăm să rețineți că, dacă clientul solicită asistență, dar apoi decide că nu mai este nevoie, trebuie să sune la numărul de asistență ASCAR (+40 772-227-227) pentru a anula serviciul. Dacă nu este anulat, vor trebui să plătească tarifele aplicabile pentru serviciul de remorcare pentru a acoperi costurile suportate de furnizor, în funcție de distanță.
Taxe de tractare:
Servicii prestate în acelasi judet în care a fost închiriat vehiculul: 237 € Serviciu oferit în judet diferit de locul în care a fost închiriat vehiculul: (Taxele bazate pe distanța până la cel mai apropiat birou ASCAR): - Distanta <50 km 302 € - Distanta >49 kms /<200 km 500 € - Distanta >199 kms /< 400 km 600 € - Distanta >399km 800 € 4.3.3. EASY RENT 4.4 [Taxe de penalizare]Dacă titularul contractului achiziționează această acoperire(Relax Rent), excesul aplicabil acoperirii de bază este eliminat. In cazul in care incidentul/accidentul/daunele cu autor necunoscut nu sunt declarate catre ASCAR rent a car in maxim 12 ore si DACA NU SUNT ADUSE DOCUMENTELE DE LA POLITIE LA RETURUL MASINII (Proces Verbal + Dovada de reparatie), titularul contractului pierde Asigurarea Totala (Relax Rent) si este pasibil de plata tuturor daunelor pana la recuperarea intregului prejudiciu.
Pentru rezervările din grupurile CYAZ, EYAZ, HYAZ, PFAC, LTAR, PQAR, XFAR, PFAH,CKMR, NKMR, DKMR, IKMR, JKMR, SKMR și FKMR, acoperirea Relax Rent reduce valoarea excedentului, dar nu îl elimină.
Doar șoferii care sunt autorizați în mod expres de ASCAR în contractul de închiriere sunt acoperiți de Relax Rent.
Acoperirea este valabilă doar pe perioada închirierii. Dacă vehiculul este returnat cu întârziere, acoperirea este anulată.
Relax Rent include următoarele aspecte:
- Acoperirea daunelor provocate de coliziune/accident FĂRĂ exces:
Dacă titularul contractului urmează procedura stabilită de ASCAR în caz de accident, avarie sau defecțiune mecanică (consultați secțiunea 1. Obligațiile titularului contractului și ale șoferilor autorizați în raport cu vehiculul închiriat), acesta nu va fi responsabil pentru plata oricărei sume.
- Acoperirea daunelor datorate furtului FĂRĂ exces:
Dacă titularul contractului urmează procedura stabilită de ASCAR în cazul unui furt sau jaf al vehiculului închiriat (consultați secțiunea 1. Obligațiile titularului contractului în raport cu vehiculul), acesta nu va fi responsabil pentru plata oricarei sume.
- Deteriorări ale oglinzilor, geamurilor, încuietori și baterie.
- Deteriorari ale anvelopelor sau jantelor doar in caz de accident. Daca daunele aduse anvelopelor sau jantelor sunt produse fara a fi inplicata o terta parte, atunci daunele nu sunt acoperite de Relax Rent.
- Includerea suplimentului „Șofer senior”.
În cazul în care titularul contractului are 70 de ani sau mai mult și contractează Relax Rent, suplimentul pentru șofer senior este inclus în prețul rezervării.
- Asistență rutieră premium
Asistența rutieră premium inclusă în Relax Rent oferă serviciu rutier 24 de ore din 24 care include, gratuit, costul forței de muncă a oricăror lucrări de reparații care pot fi efectuate la locul avariei, un vehicul de înlocuire la cel mai apropiat birou ASCAR, în funcție de disponibilitate, serviciul de remorcare și vehiculul de închiriat pentru maximum 24 de ore sau un taxi pentru a ajunge la biroul menționat mai sus, mai putin in cazul in care clientul face pana sau distruge roata+anvelopa din cauza modului de utilizare si nu a vreunui accident. In acest este total responsabil pentru reparatie si/sau inlocuirea rotilor/anvelopelor.
Toate aceste taxe sunt incluse atâta timp cât serviciul de asistență nu este solicitat la mai mult de 100 km de filiala în care a fost emis contractul de închiriere.
Peste această distanță se vor aplica următoarele taxe pe distanță:
Serviciu prestat în acelasi judet în care a fost închiriat vehiculul: 237 €
Servicii furnizate în afara judetului în care a fost închiriat vehiculul: (Taxele bazate pe distanța de la biroul ASCAR în care a fost emis contractul de închiriere)
- Distanta >100 km/<200 km 377 €
- Distanta >199 km /< 400 km 577 €
- Distanta >399km 779 €- Excepții care nu sunt acoperite de asistența rutieră premium:
Nerespectarea oricăreia dintre obligațiile prevăzute la punctul 1.4
În cazul spargerii, pierderii, furtului violent sau non-violent al cheilor sau lăsarea cheilor în interiorul vehiculului, ASCAR nu își asumă responsabilitatea pentru costul serviciului de asistență rutieră, întrucât aceste incidente nu sunt acoperite de Relax Rent.
Dacă vehiculul a ramas fara baterie din orice motiv în timpul perioadei de închiriere, fie că este din cauza pierderii, ruperii sau furtului cablului de încărcare, ASCAR nu își asumă nicio responsabilitate pentru costul asistenței rutiere sau pentru orice daune care ar putea rezulta. din această situație, deoarece astfel de evenimente nu sunt acoperite de niciuna dintre polițele noastre de asigurare.
În cazul în care clientul lasă luminile aprinse și bateria se descarcă, ASCAR nu va fi răspunzător pentru costul asistenței rutiere sau daune suferite.
Dacă serviciul de remorcare este solicitat atunci când acest lucru nu este necesar, sau dacă garajul constată că nu a avut loc o avarie, se va percepe costul serviciului respectiv.
- Cazuri în care este obligatoriu ca titularul contractului să încheie Relax Rent pentru a închiria vehiculul:
Modalitate de plata: Daca titularul contractului efectueaza plata cu un card American Express.
Titularul contractului nu este conducătorul principal
Excepții de acoperire. Acoperirea Relax Rent exclude:
- Circumstanțele în care pierderea sau prejudiciul a fost cauzat de o încălcare sau încălcare a obligațiilor și a termenilor și condițiilor stabilite în prezentul contract de închiriere (consultați secțiunea 1.4).
- Atunci când pierderea sau deteriorarea este cauzată de obiecte ridicate sau suspendate, bariere și opritoare de roată poziționate la înălțime greșită, transport necorespunzător de obiecte atât în interiorul, cât și în exteriorul vehiculului, dezastre naturale, fenomene catastrofale, conflicte armate sau războaie, demonstrații, acte de terorism, acte de sabotaj, greve sau restricții privind libera circulație; cele cauzate de modificarea structurii atomice a materialului, sau a efectelor sale termice sau radioactive, și altele, ori accelerarea artificială a particulelor atomice sau pentru orice alt caz de forță majoră care implică acțiunea oricăror agenții de ajutor oficial existente.
- Pierderea documentației vehiculului.
- Pierderea plăcuței de înmatriculare a vehiculului.
- Spargerea, furtul violent sau non-violent al cheilor sau lăsarea cheilor în interiorul vehiculului
- Deteriorări ale anvelopelor (inclusiv înțepături) si jantelor. Dauna se poate stabili pana la 7 zile de la returnarea masinii, facandu-se dovada cu poze de la momentul returului.
- Deteriorări ale trenului de rulare și acoperiș/plafon
- Deteriorări la interiorul vehiculului și zona de încărcare/portbagaj
- Deteriorarea ambreiajului
- Deteriorarea motorului
- Curatenie speciala
- Alimentare cu combustibil greșit
- Daune aduse echipamentelor opționale (GoPad, scaune auto pentru copii, căști...)
- Deteriorări ale altor echipamente (raft din spate, roată de rezervă, antenă, triunghi de avertizare, top boxe, vestă...)
- Deteriorări ale tapițeriei
- Deteriorarea, pierderea, furtul sau deteriorarea oricăror decalcomanii sau dispozitive electronice din interiorul vehiculului (E-tall, DGT, emisii, MELIB etc.)
Un angajat va verifica vehiculul impreuna cu clientul la întoarcere și vor fi luate în considerare pretențiile acestuia. Vi se va trimite un raport de evaluare cu costurile detaliate și modul în care au fost calculate, precum și justificarea daunelor. În caz de litigiu, locatarul își poate transmite argumentele prin e-mail la departamentul de servicii pentru clienți și reclamații în termen de 14 zile. În cazul în care nu este posibil să se ajungă la un acord asupra rezoluției, locatarul își poate prezenta reclamația instanței competente sau autorității de protecție a consumatorilor.
RELAX RENT:
GRUPUL MASINII 1-3 zile/per zi 4-6 zile/per zi 7 zile sau mai mult/per zi Preautorizare daca Relax Rent nu a fost achizitionat EYAZ, HYAZ, CYAZ
150 € 60 € 50,26 € 750 €/850 €/950 € CKMR, NKMR
167 € 60,01 € 50,39 € 200 € DKMR, IKMR
167 € 60,01 € 60,39 € 200 € JKMR,FKMR,SKMR
167 € 62,01 € 58,39 € 200 € MBMR, MTMR, EDMR
120 € 50 € 40,26 € 1.100 € NBMR, CDMR, CGMR, CGAR, ISAR, JGAR, CWMR, CDAH, IVMR, IGMR, CVMR, IGAR, IGAH
122€ 50,01€ 50,32€ 1.400€ FVMR, SVMR, SVAR, MDAE, MTAE
167€ 92,01€ 78,39€ 2.000€ PVAR, PFAR, JGAH, FVAR, IXAH, JVAR, PDAH, PTAR
121€ 110,01€ 93,45€ 2.000€ XFAR, PQAR, LTAR, PFAC, PFAH
184€ 132€ 114€ 4.000€ Taxa pentru deteriorarea, pierderea sau furtul accesoriilor găsite în interiorul vehiculului, în ceea ce privește costul de înlocuire:
- Autocolante pentru vehicule (pe autocolant): 30 EUR
- Documentatia vehiculului
- Tavă: evaluarea oficială depinde de modelul vehiculului
- Top box (doar motociclete): 100 €
- Casca (doar motociclete): 100 €
- Roată de rezervă: evaluarea oficială depinde de modelul vehiculului
- Aeriană: 30 €
- Triunghiuri de urgență: 30 €
- Vesta Hi Vis: 20 €
- Kit de reparare roți/punctură: 100 €
- Snur elastic, curea, cablu de prindere (dube): 30 €
- Cărucior mărfuri (dube): 150 €
Taxă pentru repararea unei înțepături de anvelopă: 100 EUR
Taxare pentru spargere, pierdere violentă sau furt non-violent de chei
- În cazul spargerii, pierderii sau furtului cheilor vehiculului închiriat, ASCAR va aplica o penalizare de cel puțin 302,50 EUR, plus o penalizare pentru perioada de timp în care vehiculul nu poate fi utilizat, care va fi echivalentă. la cel puțin o zi de închiriere în conformitate cu tariful zilnic la momentul respectiv.
Taxa pentru deteriorarea, pierderea sau furtul cablului de încărcare
- În cazul în care cablul de încărcare pentru vehicule electrice este deteriorat, pierdut sau furat, ASCAR va aplica următoarea penalizare în funcție de modelul specific:
- Cablu de încărcare acasă (priză de uz casnic): până la 1.900 €
- Cablu stație de încărcare: 1.000 €
Taxă pentru utilizarea unui combustibil greșit
- ASCAR va aplica o penalizare minimă de 302,50 EUR și maximum până la valoarea excesului total pentru vehicul în funcție de defecțiunea sau nu a motorului (evaluare oficială).
Taxa pentru inlocuirea vehiculului
- În cazuri de neglijență, cazuri excluse din acoperirea achiziționată și dacă sunt încălcate obligațiile indicate la punctul 1.4: 100 EUR
Taxa pentru curatenie speciala
- Pretul de inchiriere include curatenia standard a vehiculului inchiriat. Cu toate acestea, dacă vehiculul închiriat necesită o curățenie specială, ASCAR va percepe titularului contractului de la 95€ pana la 200€ pentru a acoperi costurile de procesare, curățare specială și suspendare a vehiculului.
- Curățarea specială constituie orice curățare care necesită o acțiune mai exhaustivă și implică scoaterea vehiculului din rutina de curățare standard.
- Următorul tabel oferă câteva exemple despre cum se aplică taxele speciale de curățenie:
Taxe pentru curatare speciala:
SUMA EXEMPLE 95,00 € Noroi sau murdărie în interiorul vehiculului
Păr de animale
Nisip
Așternut (sticle, hârtie, resturi alimentare)
Mucuri de țigară, cenușă
Autocolante
200,00 € Urme de ciment, ipsos sau orice alt material care implică faptul că vehiculul a fost folosit pentru lucrări de construcție.
Vărsături
Fecale umane sau animale
Pete pe planșa de bord, scaune, tapițerie, ornamente, centuri de siguranță sau orice elemente interioare în general
Pete de vopsea sau miros
Pete sau mirosuri de la produse chimice
Ulei
Combustibil
Un angajat va verifica vehiculul cu clientul la întoarcere și vor fi luate în considerare pretențiile acestuia. Li se va trimite un raport și detalii despre costuri, precum și fotografii și dovezi ale necurățeniei vehiculului. În caz de litigiu, locatarul își poate transmite argumentele prin e-mail către departamentul de servicii pentru clienți și reclamații în termen de 14 zile. În cazul în care nu este posibil să se ajungă la un acord asupra rezoluției, locatarul își poate prezenta reclamația instanței competente sau autorității de protecție a consumatorilor.
Taxă pentru fumatul în interiorul vehiculului
ASCAR nu permite fumatul în interiorul vehiculelor lor. Dacă vehiculul miroase a fum de tutun, ASCAR va aplica o penalizare de 50 EUR pentru a acoperi costurile de procesare, curățare specială și suspendare a vehiculului.
Un angajat va verifica autovehiculul cu locatarul la returnare și pretențiile acestora vor fi luate în considerare.. În caz de dezacord cu evaluarea efectuată, locatarul poate depune reclamațiile la adresa de e-mail a serviciului clienți în termen de 14 zile și, în caz de dezacord cu rezoluția, apelați la arbitraj de consum, a cărui decizie părțile se supun pentru soluționarea unor astfel de conflicte.
Taxa pentru conducerea in afara teritoriului autorizat de ASCAR
În cazul în care suplimentul „Cross Border” nu este achiziționat și vehiculul este condus în afara teritoriului autorizat de ASCAR (Teritoriul Romaniei), ASCAR va aplica o penalizare 1.000 EUR plus 0,25 EUR pentru fiecare kilometru parcurs de la începerea închirierii pe lângă anularea corespunzătoare a acoperirilor și consecințele specificate la pct. 1.4 din „Obligațiile titularului contractului în raport cu vehiculul”. Aceasta constă în anularea acoperirii, iar titularul contractului devine responsabil pentru daunele vehiculului închiriat, taxele de remorcare, repatriere și orice costuri ocazionate, până la valoarea totală a deducerii.
Taxă pentru închirieri într-un singur sens
ASCAR nu oferă închirieri într-un singur sens. Titularul contractului trebuie să returneze vehiculul închiriat la același birou ca și preluarea. În cazul în care titularul contractului returnează vehiculul închiriat la un birou diferit de preluare, ASCAR va aplica o penalizare de 200 €. Pe lângă această taxă, titularul contractului va fi responsabil și pentru plata taxei zilnice de închiriere (consultați tabelul de taxe din secțiunea '4. Accesorii, suplimente, acoperire, penalizari', Taxa pentru returnarea cu întârziere a vehiculului), repatrierea vehiculul și costul de recuperare a vehiculului.
Taxă pentru returnarea cu întârziere a vehiculului
ASCAR oferă o perioadă de grație de 60 de minute pentru returnarea vehiculului închiriat în raport cu timpul de preluare.
Totuși, pentru ca acesta să fie aplicabil, această perioadă de grație ar trebui să fie determinată și aplicată în momentul semnării contractului, când se alege timpul de retur, altfel nu se poate aplica.
Taxele de închiriere pentru ASCAR sunt calculate pe perioade de 24 de ore de la începutul perioadei de închiriere.
În cazul în care titularul contractului nu returnează vehiculul închiriat la punctul de predare convenit la momentul specificat în contractul de închiriere, acoperirea contractuală va fi invalidată, iar titularul contractului va fi obligat să plătească prejudiciul cauzat vehicul închiriat și pentru toate cheltuielile efectuate, până la valoarea excesului total și ASCAR va aplica o penalizare de 40 EUR plus cheltuielile efectuate pentru recuperarea vehiculului, care vor fi de minim 300 EUR în cazul în care acesta a fost raportat după ce au trecut 24 de ore.
Pe lângă cele de mai sus, titularul contractului va fi responsabil și pentru plata tarifului zilnic de închiriere curent (1) la acel moment, inclusiv taxele pentru opțiunile contractate pentru fiecare zi de întârziere la returnarea vehiculului.
În același mod, dacă ASCAR intarzie mai mult de 60 de minute de la semnarea contractului de închiriere până la livrarea vehiculului, clientului i se va despăgubi aceeași suma de 40 €.
Această penalizare se va aplica de asemenea și la suplimentul Meet&Greet în condițiile indicate în 4.2.3.
(1) Taxa curentă de închiriere zilnică:
GRUPUL DIN CARE FACE PARTE VEHICULUL 1 zi 2 zile 3-6 zile 7-89 zile MBMR, MTMR, EDMR, EYAZ, HYAZ, CYAZ
88,55€ 49,20€ 44,27€ 36,90€ NBMR, CDMR, CGMR, CGAR, ISAR, JGAR, CWMR, CDAH, IVMR, IGMR, CVMR, IGAR, CKMR, NKMR, DKMR, IKMR, JKMR, FKMR, SKMR
119,37€ 66,32€ 59,69€ 59,75€ FVMR, SVMR, SVAR, IGAH, JVAR, MDAE, MTAE
146,64€ 81,47€ 73,33€ 61,11€ PVAR, PFAR, JGAH, JGAH, FVAR
167,83€ 93,24€ 83,92€ 69,64€ PQAR, PDAH, XFAR, IXAH, PTAR, LTAR, LVAR, PFAC, PFAH
184,61€ 102,56€ 92,31€ 76,60€ Taxa pentru abandonarea vehiculului inchiriat
- Dacă vehiculul este abandonat, ASCAR va aplica o penalizare de 200 €. Pe lângă această taxă, titularul contractului va fi responsabil și pentru plata taxei zilnice de închiriere (consultați tabelul de taxe din secțiunea „4. Accesorii, suplimente, acoperire, penalizari”) și a costului de recuperare a vehiculului.
- Această penalizare se va aplica și la suplimentul Meet&Greet în condițiile indicate în 4.2.3.
Taxă pentru returnarea vehiculului închiriat într-o parcare publică de la aeroportul de preluare
- În cazul în care titularul contractului returnează vehiculul închiriat într-o parcare publică de la aeroportul de preluare și dacă acesta este recuperat în aceeași zi, ASCAR va aplica o penalizare de 30,00 EUR, conform contractului. În cazul în care vehiculul închiriat NU este recuperat în aceeași zi cu data de returnare stabilită în contractul de închiriere, ASCAR va aplica taxa de penalizare corespunzătoare pentru returnarea cu întârziere a vehiculului, iar clientul va fi responsabil pentru plata costului de recuperare a vehiculului.
Taxa pentru parcarea vehiculului inchiriat in locurile de parcare ASCAR in perioada de inchiriere
- Dacă șoferul parchează în locurile de parcare rezervate pentru flota ASCAR în timpul perioadei de închiriere, ASCAR va aplica o penalizare de 25 EUR/zi.
Taxa de gestionare și administrare a amenzii (aceasta nu include valoarea amenzii)
- În cazul în care șoferul primește o amendă rutieră în perioada de închiriere, ASCAR este obligat prin lege să identifice șoferul și să furnizeze autorităților informațiile personale ale acestuia în vederea trimiterii amenzii la adresa de domiciliu a titularului contractului pentru ulterioara acesteia. plată. Pentru acest serviciu de management si administrare, pentru fiecare infractiune/amenda primita, ASCAR va percepe titularului contractului o taxa de 40,00 €.
- Această taxă nu include plata amenzii rutiere. Titularul contractului va fi singurul responsabil pentru plata amenzii direct către autorități.
Taxa de administrare pentru managementul accidentelor, managementul daunelor și serviciul de consiliere (DAF).
- În caz de avarie, șoferul trebuie să completeze raportul de accident, să îl depună la biroul ASCAR la returnarea vehiculului închiriat și să trimită o copie a procesului verbal la adresa de e-mail assistance@ascar.ro
- ASCAR va procesa rapoartele de accident, va anunța șoferul cu privire la măsurile adecvate de luat și va oferi sfaturi în cazul în care suferă răni și/sau primește o citație judecătorească. ASCAR va percepe titularului contractului 50 EUR pentru acest serviciu de gestionare a accidentelor, control al daunelor și consiliere (DAF).
- Dacă titularul contractului a achiziționat Relax Cover, ASCAR nu va percepe nicio taxă pentru acest serviciu.
Tarif pe kilometru suplimentar în tarifele cu kilometraj limitat (Standard Rent, vehicule cu kilometraj limitat)
- În cazul în care kilometrajul inclus în închiriere este depășit, ASCAR va aplica o penalizare de 0,15 EUR pe fiecare kilometru suplimentar. În cazul în care vehiculul este returnat mai devreme, se vor calcula kilometrii aplicabili pe zi pentru numărul de zile utilizate și se va percepe penalitatea respectivă, dacă este cazul.
Penalitățile de mai sus sunt detaliate și comunicate clientului în timpul procesului de rezervare, evidențiind informațiile cheie, astfel încât informațiile să poată fi selectate pentru acceptare.
La returnarea vehiculului, un angajat va verifica vehiculul cu locatarul și vor fi luate în considerare pretențiile acestuia. Clientul va fi informat cu privire la orice penalități aplicabile așa cum este indicat mai sus. Li se va trimite un raport și detalii despre costuri, fotografii și documentația justificativă necesară. În caz de litigiu, locatarul își poate transmite argumentele prin e-mail către departamentul de servicii pentru clienți și reclamații în termen de 14 zile. În cazul în care nu este posibil să se ajungă la un acord asupra rezoluției, locatarul își poate prezenta reclamația instanței competente sau autorității de protecție a consumatorilor.
-
5. Combustibil
5.1. Vehicule pe benzină/motorină5.2. Vehicule electrice
Prețurile pentru „rezervorul de combustibil” și „serviciul și taxa de realimentare” sunt calculate în funcție de prețurile oficiale ale combustibilului la momentul preluării vehiculului închiriat. Aceste prețuri trebuie consultate periodic, deoarece pot varia în funcție de fluctuațiile prețurilor oficiale.
Termeni și condiții pentru politica de returnare full-full a rezervorului:
La momentul preluării vehiculului, Ascar rent a car va preda vehiculul cu rezervorul plin și va percepe titularului contractului suma corespunzătoare combustibilului din rezervor.
Suma percepută depinde de modelul vehiculului primit și de prețul combustibilului la data preluării. (Consultați tabelul) Vom adăuga un link pop-up despre combustibil. Titularul contractului va plăti prețul combustibilului consumat.
La momentul returnării vehiculului, Ascar rent a car verifică nivelul de combustibil din rezervor și returnează suma corespunzătoare nivelului rămas. Pentru ca vehiculul să fie considerat returnat cu rezervorul plin, trebuie prezentat un bon de la o stație de alimentare aflată la o distanță maximă de 10 km de aeroport.
Unitatea de măsură pentru rezervorul de combustibil va fi de 1/8 din capacitatea totală a rezervorului vehiculului.
Dacă titularul contractului nu returnează vehiculul cu rezervorul plin, Ascar rent a car va percepe o taxă de 30 € pentru serviciul de realimentare pe langa costul combustibilului lipsa.
Alimentarea corecta cu combustibil!
Este DOAR responsabilitatea clientul de a se asigura ca alimenteaza masina cu combustibilul potrivit. Indiferent de recomandarile pe care le primeste de la agentul de inchiriere, CLIENTUL este in totalitate raspunzator in cazul in care alimenteaza cu combustibil gresit. Ascar rent a car nu-si asuma raspunderea daca alimentarea se face gresit la indrumarea agentului. Clientul este responsabil pentru alimentare si trebuie sa consulte fie talonul masinii, fie indicatiile de sub capacul rezervorului in momentul alimentarii.Daca se observa ca s-a alimentat gresit, la cateva ore sau chiar zile, dupa returnarea autoturismului...clientul va fi in continuare raspunzator pentru dauna creata chiar daca a avut si pachetul de Relax Rent.
Dauna pe care trebuie sa o plateasca in totalitate clientul se stabileste dupa ce masina intra in service si se emite un deviz de reparatie. Recuperarea prejudiciului financiar in urma daunei create de catre client poate depasi valoarea garantiei si poate ajunge pana la acoperirea totala a sumei de plata pentru reparatia daunei.
Condițiile politicii de încărcare full-full:
La momentul preluării vehiculului, Ascar rent a car va preda vehiculul parțial sau complet încărcat și va reține un „Depozit Electric” de 1 € de pe cardul de credit al clientului, sumă care va fi returnată la predarea vehiculului.
La momentul returnării vehiculului, Ascar rent a car va verifica nivelul bateriei.
Pentru ca vehiculul să fie considerat returnat complet încărcat, acesta trebuie să aibă o autonomie minimă de 20 de kilometri.
În cazul returnării vehiculului cu o autonomie mai mică decât cea indicată, pot exista taxe suplimentare pentru servicii de tractare și recuperare, deoarece există posibilitatea ca încărcarea electrică să se epuizeze complet înainte ca vehiculul să ajungă la zona noastră de reîncărcare.
Pentru încărcarea bateriei unui vehicul electric, locatarul poate merge la unul dintre punctele de încărcare aflate în diferite stații de alimentare. Locatarul nu este responsabil pentru incapacitatea de a încărca vehiculul la un punct de încărcare din motive care nu depind de acesta. Fiecare vehicul electric, în măsura în care este obligatoriu conform reglementărilor în vigoare, va fi dotat cu o insignă ecologică asociată numărului său de înmatriculare. În caz de pierdere, furt sau deteriorare a insignei ecologice, locatarul va suporta o taxă corespunzătoare, conform termenilor din punctul 4.4 privind penalitățile.
-
6. Plata
-
7. Perioada de inchiriere: modificari, anulari, neprezentari, returnare anticipata, livrari in afara orelor de program
-
8. Grupe de masini
-
9. Program de lucru
-
10. Protectia datelor (GDPR), legal, cod de conduita, taxe si rezervarea drepturilor
Ultima actualizare: 06.02.2023