De curand am avut un client care ne-a solicitat sa-i schimbam anvelopele pentru ca s-a asezat un strat gros de zapada si nu mai sunt atat de eficiente cauciucurile All Season pe care le are masina. In acel moment am inceput sa facem investigatii in firma, sa vedem cine s-a ocupat de echiparea acelei masini si de ce s-au pus anvelope All Season. Bineinteles, intre timp i-am solicitat clientului si o poza cu anvelopele, sa le vedem si noi, crezand ca au ajuns la un grad de uzura inadecvat pentru a circula pe drumurile publice.
Au mai trecut 2 zile de la sesizarea clientului, si noi inca nu primisem nicio poza sau ceva noutati vis a vis de anvelopele cu probleme. Il contacteaza colegul meu, din nou, pe clientul care avea probleme cu anvelopele si dupa o scurta discutie telefonica, ii transmite din nou ca anvelopele sunt All Season, din alea M+S.
In acel moment se vedea luminita de la capatul tunelului, simteam cum se face lumina, desi nu aveam inca o confirmare foto, care sa ateste faptul ca avem dreptate, eram toti 100% convinsi, ca dansul crede ca daca pe anvelope scrie M+S sunt All Season, si atat. Ceea ce este doar partial corect.
Intr-un final reuseste si dansul sa se elibereze putin si sa ne transmita pe Whatsapp poza care a elucidat misterul. Mai jos aveti si poza:
Asadar, pentru cei care nu stiu inca, banuiesc ca nu toti sunteti apropiati de domeniul auto, pe scurt, marcajul M+S inseamna Mud + Snow => este o notare standardizata care semnifica faptul ca anvelopele ce o poarta ofera aderenta suficienta pe suprafete acoperite cu noroi, zapada si gheata pentru a asigura o rulare in siguranta. Anvelopele de IARNA care poarta marcajul M+S, au in plus si acel "fulg" de nea sau asa numitul simbol alpin (acel munte cu 3 piscuri). Marcajul M+S nu se va regasi niciodata pe anvelopele de vara.